Bestelvoorwaarden

Op deze pagina vindt u alle informatie over de diensten en bestelvoorwaarden van Flowers@nneke. Ontdek hoe u gemakkelijk kunt bestellen en geniet van onze afhaal- en leveringsopties.

nieuwe openingsuren !!!

VANAF SEPTEMBER :NIEUWE OPENINGSUREN VOOR AFHAALPUNT !!!VERSE BLOEMEN ZIJN DAN METEEN BESCHIKBAAR !!!

speciale wensen graag even doorbellen of bestellen op voorhand !

woensdag-donderdag :vanaf 14 uur

vrijdag- zaterdag  vanaf 9 uur 

zondag vanaf 11 uur tot 15 uur

leverinsgebied Prijs
levering Geetbets,Rummen,Kortenaken,Glabbeek,Zoutleeuw,Budingen,Grazen,Herk -De -Stad,Diest,Linter,Hoeleden - € 0,00 leveringskost 0.0
levering: oplinter, Melveren,Sint -Truiden,Alken,Hasselt,Zonhoven,Kuringen,Bolderberg,schaffen,Scherpenheuvel -Zichem,Tielt Winge,Lubbeek,Binkom,Meensel kiezegem,Boutersem,Vissenaken,Kumtich,Tienen,Hoegaarden,Helecine,Landen,Velm,Brustem,Zepperen - € 7,50 leveringskost 7.50 euro
levering:Hoepertingen,Wellen,Testelt,Averbode,Zichem,Engsbergen,Hoegaarden,Holsbeek,Nieuwrode,Rillaar - € 7,50 leveringskost 7.50 euro

Bestelafhaal- en leveringstijden 

U kunt uw bestellingen afhalen op woensdag en vrijdag van 14:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 18:00 uur. Op andere  dagen is het ook mogelijk om uw bestelling te laten leveren of ter plaatse in ons afhaalpunt te bestellen.

leveringstijden:

Maand-Dinsd:na 18 uur

Woensd-Donderd : na 14 uur

Vrijd-Zat-Zon :heel de dag

ophalen:

Op andere dagen kunt u eveneens een bestelling plaatsen. Zorg er dan voor dat u dit minstens 12 uur op voorhand doet. Na betaling kunt u uw bestelling ophalen in onze ophaalbox, gelegen bij het afhaalpunt op Dorpsstraat 52, 3450 Geetbets.

 

Betalingsopties

Bij Flowers@nneke accepteren wij verschillende betalingsopties, waaronder contant en online kunt betalen. U kunt in het afhaalpunt contant of mobiel betalen.

Retourbeleid

Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze klanten. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn met uw aankoop, neem dan binnen de 24 uur na aankoop contact met ons op voor een retourregeling.

Informatie

🌸 Retourbeleid – Flowers@nneke

Retouren & Klachten

Bij Flowers@nneke streven we naar 100% tevredenheid. Onze producten worden met de grootste zorg samengesteld en zijn altijd vers en van hoge kwaliteit. Omdat bloemen en veel van onze creaties bederfbare producten zijn, gelden er specifieke retourvoorwaarden.

1. Bederfbare producten (bloemen, boeketten, bloemstukken, vers geschenkmanden)

Bederfbare producten kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van:

  • een beschadigd product bij levering

  • een verkeerd geleverd artikel

  • slechte kwaliteit bij ontvangst

📩 In dat geval vragen wij u om binnen 24 uur contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail, zodat wij dit snel kunnen oplossen.

Wij kunnen u vragen om een foto van het product te bezorgen om het probleem correct te beoordelen.

2. Niet-bederfbare producten (decoratie, accessoires, geschenken zonder vers product)

Voor producten die niet bederfbaar zijn, heeft u het recht om uw bestelling te annuleren of te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst, conform de Belgische wet op het herroepingsrecht.

Retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij het om een foutieve of beschadigde levering gaat.

3. Wat doen wij bij een goedgekeurde klacht?

Indien uw klacht gegrond is, bieden wij één van de volgende oplossingen:

  • Een nieuw product

  • Een waardebon

  • Een terugbetaling

De keuze hangt af van de aard van het product en de situatie.

4. Hoe kunt u ons contacteren?

Neem voor klachten, retouraanvragen of vragen contact met ons op via:

📞 0468 / 27 23 41
📧 flowers.lemmensanneke@gmail.com
📍 Afhaalpunt: Dorpsstraat 52, 3450 Geetbets

Neem contact met ons op voor meer informatie!

Heeft u vragen over onze producten of diensten? Aarzel niet om ons te contacteren via telefoon, e-mail of het contactformulier op onze website.